Peppe Voltarelli - Aria



Testo ARIA
Video Peppe Voltarelli

oi escio pur’io
voglio ire fora a gridare e a zumpare
oi escio pur’io
signu vulato e ru cielo ‘ntra mare
mare ca sulu a ru scuru ciancia e grida ancora
mare ca sulu a matina
rida e squaglia muri ca restano ‘mperi forti e senza
muri ca nessuno rumpa mai
aria ca mmutta forte u cielo all’intra l’ossa
aria can nun si ferma mai
aria ca addura forte u sangue all’intra l’ossa
aria ca mi fa respirare
moro oi mi ‘nni moro
canto a ru scuru ‘ppe ri gente spartuti
io s’un fossa dio ballava ancora
‘mmenzo all’omini suli
omini nun sanno nente e cantano cuntenti
omini can nun si sanno mai
omini can nun si sanno mai
omini ca si guardano male
aria ca ‘mmutta forte u cielo all’intra l’ossa
aria can nun si ferma mai
aria ca addura forte u sangue all’intra l’ossa
aria ca mi fa respirare
mai nessuno è sulu
nuddu è sulu
quann’unu si senta sule subito
arriva n’atro e fanno na cosa nzeme
simina simina simina
simina e po ricogghia
simina e po ricogghia
chini ricogghia tutto
chini ricogghia nente.

Nessun commento:

Posta un commento